Vrácení / reklamace zboží

Výběr se nepovedl? 

Pokud Vám zaslané zboží nevyhovuje můžete nám ho do 14-ti dnů od převzetí zásilky vrátit. Pro Vaše pohodlí jsme připravili formulář, který přidáte do zásilky k vracenému zboží a vše nám zašlete na adresu: adykel s.r.o., Mukařovského 2590/2, 155 00  Praha 5

Po přijetí zásilky a kontrolo zboží Vám budou peníze zaslány na účet uvedený v formuláři.

Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

V případě, že dojde k poklesu objednávky pod hodnotu s nárokem na dopravu zdarma, budou náklady na dopravu, v souladu s obchodními podmínkami, odečteny z dobropisu.

 

Formulář odstoupení v doc

Formulář odstoupení v pdf

 

Reklamace

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile zákazník předloží kompletní reklamované zboží, vyplněný reklamační list s uvedením nákupního dokladu. Zboží musí

být řádně čisté,vysušeno, zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Zaslání špinavého či nevysušeného zboží si prodejce vyhrazuje právo reklamaci z hygienických důvodů zamítnout.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci.

Zákazník si může zvolit způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí a zda k přání zákazníka přihlédne.

Musí zboží vydržet po celou dobu záruční lhůty?

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Nevhodná údržba může přispět ke zkrácení životnosti oděvů i obuvy.

Je nutné zboží reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

 

Formulář reklamace v doc

Formulář reklamace v pdf

 

Nevyzvednutý balík/ Nepřijatý balík

V případě, že si omylem nebo úmyslně nepřevezmete balík a k nám tato zásilka dorazí jako nevyzvednutá či nepřijatá, budeme vás ihned informovat emailem. Zboží bude skladováno po dobu 5-ti dní, následně bude dáno zpět do prodeje. Pro znovu zaslání je zapotřebí uhradit platbou převodem celou částku i s dalším poštovným,